23 Kasım 2010 Salı

Atopik dermatit ne be?

Ela' nın yüzündeki kızarıklığın teşisi bu işte. Atopik dermatit. Türkçesi bebek egzaması. Yediğim o mu dokundu bu mu dokundu derken kızarıklık tüm yüzüne yayıldı. Kakasından da kan gelince korkum iyice arttı. Şimdi yanakları için krem kullanıyoruz. Bu arada yediklerime dikkat etmeliymişim. Nasıl ve neye dikkat edeceğim anlamıyorum ki. İnek sütü alerjisi diye bir şey olabilirmiş. İyi de ben bunları yiyordum bu zamana kadar, sonradan olabilir mi? Olabilirmiş. Ama olmayabilirmiş de. Taş ta düşebilirniş, ayı da çıkabilirmiş. Doktoruna kızıyor değilim sağolsun son derece ilgili ve yardımcı. Ben hastalığa kızıyorum bu kadar da dönek olunmaz ki. Canım bebeğim küçücük koluyla kafasını kaşımaya çalışıyor. Endişem boyumu aşıyor, yediklerim her şeyin yanında cüce kalıyor. Offf!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder