1 Haziran 2012 Cuma

Hakkında her şeyi duymak istiyorum...

...bu aşk değil de nedir? Nil Karaibrahimgil şarkıları gibi olmak istiyorum. Hafif. Neşeli. E o zaman öyle olayım bari.

Bu şarkı bana platonik aşklarımı hatırlatıyor. İnsan üzülüp karalar bağladığı zamanları nasıl da gülerek ve severek hatırlayabiliyor? Zaman bizi nasıl bir yanılgıya sürüklüyor da eskinin kötüsü şimdinin allı pullu hatırası oluyor?

Ferdi Tayfur' u dinleyip çok ağlardım ben. Bazen aşık olacak birini bulamamışsam aşık olduğumu hayal edip ağlamışlığım bile olmuş olabilir. Sonradan utanırım diye bunları gerçek hatıralarım olarak yazmak istemiyorum, evet. Ne de olsa insanın geçmişe bakışı da o anki ruh hali ile çok ilgili. Bu durumda mış gibi yapmak en iyisi.

Jose Saramago' nun Görmek' ini okur gibi yapıyorum hala. Ah bu çok sert oldu aslında ama silemeyeceğim. İki aydır kitabın yarısına gelebildiğime göre bu hakaret müstehak bana. Oysa aklımdaki ben haftada bir iki kitap okur, okunası şeyler yazar, çok çalışır karşılığını alır, kızını çok sever ona karşı çok sabırlıdır ve el kadar çocuğa bağırmaz. Ben Ela' ya avaz avaz bağırdım bugün kaç kere. Birisi benim yanımda böyle bağırsa bir çocuğa, döverim onu. Dövesim gelir yani. Bir yerlerde dinlemiştim çocuğa bağırıp çağırırken kızdığınız aslında o değil, sizi sinirlendiren ne onu düşünün diye. Doğru. Başka birine kızmıştım ben. Güzel kızım özür dilerim, hata yapmak anneliğin şanındandır, affetmekse evlatlığın. Seni çok seviyorum. Annenin dediğini yap, yaptıklarına da boşver. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder