2 Şubat 2010 Salı

Korkma ben varım

hani iki kişi korkarken beraber, biri daha çok korkar ve teselli daha az korkana düşer ya, sırf daha az korkabildiği için daha cesur görünür insan. korkunun en güçlü olduğu anda yanındaki korkağa (sana cesaret madalyası takıldı ne de olsa:)  korkma ben varım dersin inanmasan da. korkma ben varım deyince bunlar canlanırdı hep aklımda, şimdi bir şey daha eklendi bunlara. Murat Menteş' in Korkma Ben Varım isimli kitabı.

Murat Menteş' in Dublörün Dilemması okuduğum en eğlenceli kitaplardan biriydi. Geçenlerde kitapçıda gezerken yeni kitabının çıktığını görünce almadan duramadım. İyi ki duramamışım.

”Bu kitapta anlatılan olayların hepsi gerçektir, fakat hiçbiri henüz cereyan etmemiştir.” diye başlıyor bu eğlenceli polisiye macera. Başladığı gibi de bir solukta okunuyor. Gangster Hayati Tehlike, oğlu Gerçek, Abidin Dandini, Müntekim Gıcırbey, Şebnem Şibumi, Gönül İşleri Bakanlığı ve diğerleri. Her birinin söyleyecek o kadar çok şeyi var ki. Olayları herkesin ağzından dinlemenizi sağlayan ama nihayetinde son kararı size bırakmayan bu kitabı ben çok sevdim. Özellikle her bölümün başında yer alan alıntı cümlelere bayıldım. Bunlardan biriyle bitirmek isterdim ama olmadı, kitap öbür odada kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder