24 Mayıs 2010 Pazartesi

Olsun...

-Bebek mi bekliyosun kızım?
-Evet teyze, amca, abla, her neyse.
-Cinsiyeti belli oldu mu?
-Kızımız olacak inşallah.
-Eh, olsunnn!
-?!?!?!?!

Ortada işlenmiş bir suç varmış da nefs-i müdafaadan yırtar gibiyiz. İyi de kuzum, bir kızım olacağı için tesellinize ihtiyaç duyduğumu nerenizden çıkardınız?

Vedat Özdemiroğlu' nun şu şiiri ile dağılın şimdi, gözüm görmesin, kulağım duymasın kepazeliklerinizi.

mütarekesiz bir mondros düşleyemedim
canım cicim beni affet, gümrükle tekelin yolları ne zaman keşişti onu da bilemedim
ayrıyetten ben hiç ufo görmedim

balkanların en mazlumu arnavutluk mudur
yoksa zalim insanın içinde mi olur
tam ilgilenemedim
türk hafif müziğinden füsun onal' ı
tanrılardan promete yi
kafamdan silemedim

girite gelince
uzaktan bile görmedim
zaten yarımadayı adaya hep yeğledim
hissiyatım için aşağıya bakınız
buralıyım ama teknik ecnebiyim
beyazım fakat genellikle zenciyim

sözün kısası güzeller güzelim
ne becerebildim şiir yazmayı
ne de vazgeçebildim
küçük asya güzel
ahmet haşim büyük
bunu bildim bunu söyledim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder