7 Mayıs 2010 Cuma

Oyunbozan

Ne zamandır kendimden başkasını sorumlu görmemiştim olanlardan, ama görmek istiyorum şimdi, fonda intizar melodisi, boku başkasına atmaya ihtiyacım var belki. Böyle olmayacaktı hani, tasarladığımız senaryo böyle değildi. Bakıyorum notlarıma ben beş demişim, sen şeş yapmışsın. Mersin demişim dersin anlamışsın. Yok aslında öyle falan da anlamamışsın pek, sanki güle eğlene şey geçmişsin benle ayıptır söylemesi. Ummadığım ne varsa eşlik ediyor bana şimdi. Olsun, bunlar da böyle yaşanacak demek ki. Madem değiştirdin her şeyi, sonunu daha güzel yap bari.
-bari, italya' da bir yorgancının adıdır. dedesi bir asır önce memleketimize gelmiş, yorgancılık mesleğini görmüş beğenmiş, işte geleceğin işi demiş, oralara bu işi taşımıştır. şimdi torunu dedesini pek de rahmetle anmıyormuş. italya' dan gelenlerin yalancısı değilim ben, içime böyle doğuyor.

bugün doğacak çocuklara isimler kız olursa ela, erkek olursa burak olsun, mutlu mesut çocuklar doğsun.

günün yemeği karnıyarık pilav cacık. tatlı olarak kavun karpuz ne varsa.

günün şiiri turgut uyar' dan gelsin, YILGIN desin:

Bir sargın umut yakaladım onu kuşandım
Serin mavi bir gökyüzü buldum onu kuşandım
Denize doğru sokaklar gördüm onları da kuşandım
Üstlerine üstlük seni kuşandım
Tedirgindim namussuzdum deli deliydim
Uslandım.

Üç dilim kavun kestim birini ben yedim
Kavundan üç dilim kestim birini yedim.
Birini sana ayırdım kadın al birini sen ye
Sabah olsun sabah olsun ilk işim bu
Öbürünü götürüp civcivlere vereceğim.

Senin bir yönün var orada durur yaşarım
Bir de acun var ben içindeyim
Ben içindeyim tüm itlikler sahanda yumurtalar onun içinde
Orospular içinde Hurşit Bey içinde sen içindesin
Üç dilim kavun kestim birini sen ye
Kabuğunu at Hurşit Bey'i at itlikleri at

Durup durup sana sesleniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder